**پاسخ خودم به شعرسپهری


من نیزدرپی توقایقی راساختم وبه آب انداختم
من هم باتوموافق بودم
 که درآن هیچ کسی نیست که
دربیشه عشق قهرمانان رابیدارکند
قایقم زیبابود
هم چنان میراندم
 بی تفاوت به هرانچه که در دریابود
من نیزبه چیزی دل نبستم تابه شهری که گفتی برسم

هم چنان میراندم

باتعجب نگاهم کردی این تعجب ندارد ؛
چون توخودت گفتی که پشت دریاشهری است
 که درآن پنجره ها رو
به تجلی بازاست
 
بام ها جای کبوترهایی است که به فواره هوش بشری مینگرند
هم چنان میراندم
توبه من فهماندی که منظورت ازآن شهری که گفتی آنجاست
...عجبا...عجبا
پشت دریاشهرنیست
توچگونه این همه زیبایی را شهرمیبینی
این درودشت چمن راهمه شهر میبینی
آری تودرست گفتی که
خاک موسیقی احساس تورامیشنود
 
وصدای پرمرغان اساطیر می آیددرباد...

ولی این پاکی و این یک رنگی صفت یک شهر نیست

به گمانم دیدمن با دیدتومتفاوت باشد

اما...

واقعازیبابود...

زندگی زیبابود بدحال کسانی که ندیدندچنین جایی را**

شاعر:مهسا-ح



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






 

نوشته شده توسط مهسا در چهار شنبه 1 / 1 / 1390برچسب:,

ساعت 22:21 موضوع <-PostCategory-> | لینک ثابت